۱- تحلیل وضعیتهای پایانی شطرنج به کمک نظریه بازیها
Keywords: Chess endgame, Noam D. Elkies
۲- تحلیل برخی نتایج جدید در بازی وزغ و قورباغه
Keywords: Toads and Frogs game, Jeff Erickson, Thotsaporn Thanatipanonda
۳- تحلیل بازی Sowing
Keywords: Sowing games, Jeff Erickson
۴- هرس بوته سبز، هرس بوته آبی-قرمز
Keywords: Green Hackenbush, Bule-Red Hackenbush
۵- تحلیل بازی Clobber
Keywords: Clobber game, Jeroen Claessen
۶- تحلیل بازی Col و Snort
کتاب Winning Ways
۷- تحلیل بازی خط و نقطه
Keywords: Dots-and-Boxes, Berlekamp
۸- حمله به برخی مسایل باز در نظریه بازیهای ترکیبیاتی
مقاله Richard Guy
پروژههای کامپیوتری
۱- برنامهای برای محاسبه جمع و ضرب نیم
۲- برنامهای برای محاسبه فرم متعارف یک سمبل (عدد یا عددنما)
۳- نوشتن برنامه جاوا برای یکی از بازیهای کتاب که دو کاربر با هم بازی کنند.
۴- نوشتن برنامه برای یکی از بازیهای کتاب که کاربر با کامپیوتر بازی کند. (میتوانید برای کامپیوتر سه سطح ساده و متوسط و دشوار تعریف کنید که در سطح دشوار از استراتژی برد استفاده کند)
۵- الف) نوشتن برنامهای که وارون نیم هر عدد را حساب میکند.
ب) نوشتن برنامهای که حرکت منجر به برد را در بازیهای تارتان محاسبه میکند.