پروژه‌های درس نظریه بازی‌ها

 

۱- تحلیل وضعیت‌های پایانی شطرنج به کمک نظریه بازی‌ها

Keywords: Chess endgame, Noam D. Elkies

۲- تحلیل برخی نتایج جدید در بازی وزغ و قورباغه

Keywords: Toads and Frogs game, Jeff Erickson, Thotsaporn Thanatipanonda

۳- تحلیل بازی Sowing

Keywords: Sowing games, Jeff Erickson

۴- هرس بوته سبز، هرس بوته آبی-قرمز

Keywords: Green Hackenbush, Bule-Red Hackenbush

۵-  تحلیل بازی Clobber

Keywords: Clobber game, Jeroen Claessen

۶- تحلیل بازی Col و Snort

کتاب Winning Ways

۷- تحلیل بازی خط و نقطه

Keywords: Dots-and-Boxes, Berlekamp

۸- حمله به برخی مسایل باز در نظریه بازی‌های ترکیبیاتی

مقاله  Richard Guy

پروژه‌های کامپیوتری

۱- برنامه‌ای برای محاسبه جمع و ضرب نیم

۲- برنامه‌ای برای محاسبه فرم متعارف یک سمبل (عدد یا عددنما)

۳- نوشتن برنامه جاوا برای یکی از بازی‌های کتاب که دو کاربر با هم بازی کنند.

۴- نوشتن برنامه برای یکی از بازی‌های کتاب که کاربر با کامپیوتر بازی کند. (می‌توانید برای کامپیوتر سه سطح ساده و متوسط و دشوار تعریف کنید که در سطح دشوار از استراتژی برد استفاده کند)

۵- الف) نوشتن برنامه‌ای که وارون نیم هر عدد را حساب می‌کند.

ب) نوشتن برنامه‌ای که حرکت منجر به برد را در بازی‌های تارتان محاسبه می‌کند.

https://people.iut.ac.ir/fa/rjavadi/content/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7